2011. szeptember 26., hétfő

RSB - Geresdlak

Mivel minden internetes rally-s oldal a hétvégi RTE futam képeivel van tele, ezért én, a lustaságomnak köszönhetően, most 1 hetes csúszás miatt, a múlt heti RSB futam képeivel jövök. (Jövő héten majd jön az RTE :) )

Geresdlakon mindez idáig nem voltam, de mégis már most visszavágyok. Láttunk tetőt, volt látvány, hangulat, meleg, és részemről fél halál. Előtte esküvőn dolgoztam, így a hajnali 3 órás hazaérkezés, illetve a 4 órás kelés között, nem sok idő tellett a pihenésre. Szóval, fáradtan, de annál nagyobb kedvel Geresdlaknak vettük az irányt, sajnos kicsit késtünk, így a célba sikerült megállni. Na akkor mondtam, hogy sajnos, képek után, HÁLA ISTEN! :) Nagyon jó kis hely volt, egész nap erő hiány miatt el sem mozdultunk innen. Majd jövőre... :)

2011-ről pedig ezek a képek:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése