2012. augusztus 21., kedd

Laptop szerelővé lettem...

Sajnos már egy elég régi Acer Aspire 5735Z-t nyüstöltem még idén is. Éreztem, hogy a gép a haláltáncát járja, és akár most rögtön megállhat, így sikerült egy jó kis asztalit beszerezni, amivel repül már a munka...

Mellette a laptop kapott egy Ubuntu-t, ami tökéletes az anyagok lementésére, netezgetni, és apróságokat tenni-venni. A tippem bejött, 1 hete a gép kipurcant. Bekapcsolni bekapcsolt, azaz áram alá helyezte magát, még a vinyó is elindult, a hűtő is pörgetett, aztán megállt. Gyakorlatilag 3 másodperces üzemideje volt a gépnek, még az LCD sem kapcsolt be. Szomorúan félre raktam a polcra, ennek vége...

Aztán ma délelőtt, rengeteg külföldi fórumot átnyálaztam, és sehol nem találtam egy olyan embert, aki hasonlóra panaszkodna. Nagy mérgemben szétszedtem a laptopot csavarjaira, mintha majd valamit hibát meglelek. Természetesen nem volt semmi szemmel látható baja, így ismét szomorúan össze raktam.

Gondoltam bökök rá egyet, hátha elindul. És igen, elindult!

A sztori nem is az én sikerem miatt érdekes, hanem a napokban több ismerős is járt szakszervizbe, ahol a garanciát dobták nekik, mechanikus hibára hivatkozva, illetve többen szenvedtek laptop sérülést.

Ha valaki nagyon ráér, és sajnálná a kicsiny gépét, próbálja meg ezt a javítási módot, hisz nem elképzelhetetlen, hogy csak valahol éppen kijjebb mászott valami kábel, valami csatlakozó, aminek a visszarakása megoldja a problémát. Így nem kell egy szakszerviz több tíz ezres számláját állni, holott lehet csak egy csavart kellett volna meghúzni újra....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése