2011. november 29., kedd

TME - Kincses

Az idény utolsó TME futama, egy számomra nagyon kedves helyszínen került megrendezésre, Kincsesbányán, ahol már 21 éve élek :)
Habár a pálya vonala nem volt túl szimpatikus, néhol elég szűk, és szlalom jellegű érzést adott át, ettől függetlenül  jó kis verseny kerekedett a végére, a sarki idő ellenére. Amúgy az nagyon szerencsésnek bizonyult, hogy a rajt-cél és a szervízpark egy helyen vert tanyát, ami nem meglepő, de a rajt után 20 méterrel egy szenzációsan jó kanyar is volt, így a hétvége 90%-ában itt dekkoltam :) Képek tehát a rajtból, (meg egy kicsit máshol is) itt! :)

utóhang: Most csak a rally kedvelők olvassanak. Idén sok versenyen voltam, sok típusún is, de amit a hétvégén tapasztaltam, azt sosem felejtem el. Olyan versenyző páros indult, akiknek komolyan mondom, a rally közelébe nem lenne a helyük. Sok rossz versenyzőt láttam már, de ami itt történt egyszerűen megmagyarázhatatlan. Nem értem azt, hogy miért kell erőltetni azt, ami szégyenteljesen nem megy. Én éreztem magam rosszul, és néztem körül, hogy gyerekek, ez mi a jó isten? Szóval aki magára ismer, gondolkodjon el azon, hogy jó dolog a rally, nagyon szép sport, de azért mindennek meg van a maga helye, ideje... Tessen elmenni szlalomozni, vagy akármi, de a lelkes szurkolókat ne üzze már el a pályáról, akik amúgy is nagyon kevesen vannak már. Ja, és a megbántás természetesen nem volt cél...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése