2011. december 10., szombat

Miku előtti tesztek

Tegnap a Mikulás Rally jegyében telt a nap, legalábbis a futam előtti zsongás mindenképp meghatározója volt a pénteknek. Én gyors letudtam egy villanytan ZH-t és rajtoltam is a Topp Cars tesztre. Sajnos idő közbe kaptam az sms-t, hogy jelentős csúszás lesz, közel 2 óra. Kicsit szomorú lettem, és már találgattam, hogyan üssem el az időt a kocsiba, míg várom a srácokat.
Unalmam közepette egyszer csak egy DRT kamion ment el mellettünk. Szöget ütött a fejembe, hogy a héten Pethő Tyutyu-val konzultáltam teszt végett, de sajnos vissza kellett utasítanom a meghívását, ugyanis elígérkeztem a Toppos srácoknak. Viszont a DRT kamion az ő csapatát jelöli... Gyors telefon, míg nem kiderült, hogy a Topp teszt a DRT csapatás helyszínével megegyező, bár erről egyik fél sem tudott. Kő le esett, gyorsan fel a pályára, ahol Tyutyu gépe már alapjáraton zúgott, mellette Turi autója is előkerült... A továbbiakban pedig, látvány-látvány-látvány. Jó kis nap volt!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése