2011. december 30., péntek

Szilveszter Rally - 2. nap

Azt hittem az első napnál több érzelmet nem termelhet a Szilveszter Rally, de hát tévedtem. A fórumok, meg persze a facebook is arról zeng, hogy ez volt az év legjobb futama, ill. a legrosszabb...
Brutál hideg volt, megfagytam, pedig rendesen felöltöztem. Csúszás akadt, de amúgy teljesen tűrhető, mondhatni pörgős volt a verseny. Viszont az agyon gumizott pálya, nálam megölte azt, amiért anno nagyon megszerettem ezt a sportot. Sokszor mondtam már, hogy nekem nem is kell, hogy valami keresztbe menjen, vagy essen egy hatalmasat, de legyen tempó, nagyon nagy. Sajnos, ez a rendezőnek nem érdeke, nyilván több káreset lesz, állás, felelősség blabla, teljesen érthető okok miatt lassítják a gyorsasági szakaszokat, viszont ez már akkor inkább szlalom, rallyhoz nem sok köze van. Szerintem.
Én a nem volt jó véleményen vagyok, ellenben sokan mondták, hogy rossz helyen voltam, mert a MOL kútnál nagyon jó volt. Kérem szépen, ott voltam egy egész gyorsaságit. Valóban mentek autók keresztbe. 30-al. Ha ez fog érdekelni, akkor majd megyek az OSZAK-ra, addig meg...

Na pár kép:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése