2012. június 4., hétfő

Mecsek Rally - I. rész

Vissza gondolva, szerintem nekem sosem volt olyan korai OB kezdet, mint idén. Nevezetesen, már szerdán növeltük Pécs város turisztikai bevételének összegét.

Szerda


Kedd este megszólalt a harang, és Topp Geri utasításba adta, hogy szerdán már tesztelnek a csapattal, ahol vérciki lenne, ha a csapat fénytechnológusa nem lenne ott. Azonnal csörögtem Béres Gábor kollégámnak, hogy jó híreim vannak, eredményes (vagy nem) vizsgája után már zakatolhat is le a Királyok városába, hogy onnan támadjuk meg a Mecsek Rally bázisát. Nagyon részletes programkalauzba nem akarok belemenni, a lényegi dolga a napnak, az éjszakai teszt volt, ahol még csak tanultunk együttes erővel a fény nélküli fotózás művészetét. Az elején nagyon nem ment, amikor még volt valamennyire, mire belejöttünk volna, már korom sötét volt. Nagy sikernek nem is könyvelném el ezt a napot, mindamellett, azért egy két kocka felfér ide.

Zoli nagyon szerel! :) 

Az olasz mérnök épp programoz. Ezért csúsztunk vagy 3 órát :(

Hideg K. nem aprózta el. Pár kör alatt 4szer sz*rtam be :)

Claudiu nem rajzolta, próbált gyorsan menni, itt még sikerült! 

Köszönöm Béres Gábornak a remek vaku tartást! 


Csütörtök


Végre elérkezett az a nap, amit vártam, főleg a szerda után. Fényben lehet fotózni! :) Hivatalos teszt már 3-kor elkezdődött, természetesen mi úriemberek módjára késtünk, és egy dobozos autó hátsó terébe utazva értünk le a rajtig. Meg is állapítottam, hogy sosem akarok embercsempészet acélos tagja lenni :)
A teszt aztán eltartott estig, de itt talán már élhetőbb volt minden. Ez a nap jól sikerült, és még a pizza rendelést sem késtük ki!

Első kör előtt. 



" - Nem vagyok fotogén, nem vagyok fotogén - GYERE IDE! :) "

Két "rajtceremóniát" portrézva töltöttem el, ami 200 képben mutatkozott meg.

Lassan ment, talán nem is szólt annyira, de mindenképp az egyik legszebb autó a mezőnybe...


Péntek

Végre verseny nap! Gépátvételen megáztunk, aztán sajtó irodán veszekedtünk, majd Béres mester meghívott minket KV-zni, bármennyire is nem akarta :) 2 nap után tudtunk ebédelni is az idejében, aztán rajtceremónia, prológ, gyorsasági. Nagyon rohanós nap lett délutántól. De megkímélt minket az időjárás, és a beharangozott világvége, ma is elmaradt. 








Éjszakai gyerek munka. Nem szép dolog. :)



 Sok kép a csapatról itt! 

1 megjegyzés: